Tuesday, February 28, 2012

Saya dan Ular-Anda berani?



Saya dan ular
anda berani??
hehehe

picture lama nih..jangan takut yer..hehehe

rasa-rasanya gambar nih  kejadiannya berlaku dalam 2 tahun lepas..
masa pameran agro kot..
teringin nak pegang..
hubby tolong snapkan dari jauh 
geli katanya ..hahaha
ular hidup tau, bukan ular mati..

perasaan lepas pegang :- ntah, xleh nak describe..puas hati kot..huhu

**Gambar tak boleh belah..sempat senyum lagi..abaikan mata yg kuyu itu..

24 comments:

P#eoniX said... [Reply to comment]

huih!!!!geli geleman tengok...naik bulu roma...n;way salam kenal....

mama maman said... [Reply to comment]

sori naik lori kalu suruh pegang ular.. mama mmg fobia ngan benda geli2 nih.. tidak sesekali akan pegang.. in-fact kalu nmpk dr jauh dah lari dr situ tau... no..no..no.. hehehe

LYAfrina said... [Reply to comment]

huhu... geli geleman kot kalo lya nk pegang.. tgk dr jauh blh la

fieda said... [Reply to comment]

uii...rileks jer muka mcm pegang ular tipu2 jer tu...saya kat sini berdiri bulu roma tgk..geli ooo....

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

besar tu ular.. sy geli..hihii

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

oh no..xberani..geliiii...hahaa larikkk

Masya said... [Reply to comment]

paling takut dan geli jumpe ular huhuhuhu.... fobia pun iyer jugak.. sbb pernah masuk dalam rumah.

Mama Ema said... [Reply to comment]

beraninya...baru tadi otw ke pejabat ada bangkai ular sawa tengah jalan...

eB ezrin said... [Reply to comment]

kalo kat zoo ke maner ke yg ader org jager eB brani. siap posing kissing2 lagi... tapi kalo jumper dlm utan... no no no ... hik3

|| NaFiRaa || said... [Reply to comment]

tak berani~ huhuhu.. takut + geli.. huhuhu

QasehnyaRania said... [Reply to comment]

hehehe..muka memang tak boleh blah..sama la mcm su...takut ular tapi dalm takut2 tu nk juga bergambo dgn ular...
jom tgk cini ular sawa n sawa albino...amacam ada berani ..

http://lobaksusue.blogspot.com/2011/12/pelik-tapi-benar.html

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply to comment]

Eija pun pernah amik gmbar ngan ular, w/pun hakikatnya geli & x berani, tp ntah rasa mcm nak cuba pegang & bergmbar dgn ular..hehehe

dlm geli & x berani dgn ular tu, ada gak 2-3 kali juga eija pegang & bergambar dgn ular..

izan mama mia said... [Reply to comment]

fuuyooo...beraninyer...kalau izan..nak tgk gambar pun mintak dielakkan.... cayalah sue :)

Mama2Q said... [Reply to comment]

eee beraninya sue....saya geli geleman dgn binatangreptilia ni,ular,cicak, ulat, dan apa2 yg sewaktu dgnnya...

sue zainun said... [Reply to comment]

@mama maman xpe tengok je..hihi

sue zainun said... [Reply to comment]

@LYAfrina hehe..licin kulitnya ularnya nih..

sue zainun said... [Reply to comment]

@fieda rilek xrilek jugak la..dlm hati gabra jugak

sue zainun said... [Reply to comment]

@IntaNBerliaN huhu ular tu tido je..

sue zainun said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~ kejarrrrr..hehehe xdelah..

sue zainun said... [Reply to comment]

@Masya sebenarnya banyak jenis ular yg bahaya..ular ni x bahaya sb dia asyik tido je kejenya pehtu mls bergerak..tu sb berani

sue zainun said... [Reply to comment]

@Mama Ema ala siannya ular tu..

sue zainun said... [Reply to comment]

@|| NaFiRaa || hehe xpe xpe

sue zainun said... [Reply to comment]

@QasehnyaRania hehe itulah dah tgk dah..rileks je bergambar..lagi banyak..su satu ni je..

sue zainun said... [Reply to comment]

@Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY betul2..sebenarnya takut tp teringin kan..satgi kempunann lak..wakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...