Friday, February 10, 2012

Friday

Salam Jumaat
penghulu segala hari..
harap-harap semua sihat
berkenaan dengan ENTRY INI ramai yang meneka adakah saya mengandung..
huhuhu takdelah..setakat nie belum lagi
kalau nak cek pun lambat lagi tarikh sepatutnya peot..hehehe
tapi kalau tekaan semua tu betul alhamdulillah..
kalau tak, maknanya masih belum ada rezeki lagi..
tapi rasa-rasanya tak..(ayat tak nak kecewa :p)


sepatutnya nak sambung cerita INI , tapi draft masih belum buat..camne nak publish..huhu
lagipun masih terkejut dengan berita kemungkinan adik hamil luar rahim
rasa agak sedih dan kepala agak serabut
hurmm saya sebagai kakak dah rungsing, inikan adik yang terpaksa menanggungnya kan..
mesti terseksa jiwa raganya nak tunggu keputusan 22hb nie.
saya doakan rakan-rakan di luar sana sentiasa sihat hendaknya
dan hargailah diri sendiri masa kita masih sihat..ingatlah kalau kita rasa susah dan sedih, 
masih ramai lagi yang susah dan sedih menghadapi cabaran hidup mereka

kalau kita cuma ada RM 10..ada orang lain yg cuma ada RM 1.00
kalau kita cuma ada sebiji kereta, ada orang yang cuma bermotosikal
kalau kita mempunyai zuriat, ada yang masih menunggu cahayamata mereka..


bersyukurlah dengan apa yang kita ada..


hurmmm hari Jumaat pulak saya membebel yang ntah apa-apa..agak tidak patut..huhu..
bukan apa sebagai peringatan untuk diri sendiri jugak..





**plan esok pergi kenduri Long Haji ( bapa saudara) di KL..ahadnya mungkin lepak di rumah saja..minggu ni takde cuti lelama kan..jadi xbolehlah nak berjalan jauh..hihi..




selamat berhujung minggu buat semua ok..



13 comments:

eB ezrin said... [Reply to comment]

betol kan?
kalo kiter selalu raser ader yg lebih susah dari kiter.
kiter lebih terujer menikmati hidup
insyaallah :)

Kakzakie said... [Reply to comment]

Benar walau susah mana pun ada lagi yg lagi susah... tapi kenalah kita sentiasa berusaha dan berdoa mencari yg terbaik.

::NureeN:: said... [Reply to comment]

bersyukurlah apa yg kita ada.. :)
moga keputusan adik sue nanti tak mengecewakan..

|| NaFiRaa || said... [Reply to comment]

betol tuh~ kita mesti selalu bersyukur dengan ape yang kita ade~

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

A'AA bersyukur dgn apa yg kita ada kan.. smg adik sue tu ok.. hope result dia xmngecewakn..

Mama Ema said... [Reply to comment]

ramai lagi mereka di luar sana yg hidup susah...

mama tim said... [Reply to comment]

semoga semunya dpermudahkan oleh Allah..insyaallah..doakan yg terbaik..

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Kita rasa kita susah ada yg lbh susah nasibnya dr kita..
Jgn terus memandang kesengan org sebaliknya cuba juga melihat kesusahan orang..
Kita akan rasa lebih bersyukur..
Insya'allah!! ;)
Happy weekend dear.. ;)

Mr.Clive said... [Reply to comment]

segalanya bermula dari rasa bersyukur...dengan bersyukur,ketenangan dan kegembiraan akan menyusul... :)

zulhilmi tempoyak said... [Reply to comment]

Salam jumaat jugak.. alang2 g kenduri tu jemput la lajak dtg rumah tros ye.. heee

LiLy @ MumMyQiStInA said... [Reply to comment]

Sentiasalah bersyukur dengan apa yg kita ada..

Ros said... [Reply to comment]

Salam Sue Zainun,

Betoi tu...semuanya Kak Ros setuju sangat...

Harap2 tu keputusan adik semuanya baik2 lah ya....

Mama2Q said... [Reply to comment]

salam...harap adik awak baik2 dan bukan di luar rahim ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...