Thursday, February 16, 2012

Pantang nampak




Sebelum sambung cerita di Melaka tempoh hari

nak cerita sikit pasal my princess
Amira agak memilih dalam makan
ada benda yang dia kurang suka dan ada benda yang dia suka
setakat nie apa yang saya nampak
Amira suka sangat-sangat pada sayur, ayam goreng bahagian drumstick, biskut tiger, 
buah epal dan anggur yang jadi kegemarannya
Tapi ada satu benda yang tak boleh nampak..
kalau nampak benda ni samada ada atas meja atau dalam peti ais (Amira suka menyelit sama bila saya buka peti ais, jadi benda nie senang dia nampak) confirm akan nak..
kalau tak bagi alamatnya meraunglah anak ibu
huhuhu apa benda tu?buah ke?sayur ke?coklat?gula-gula?aiskrim?
hohohoho
bukannnnn..bukan semua tu...

ini dia bendanya..

>


>



>



>



>



>


planta



huh elok jer ngap sorang -sorang..


kalau planta tu disapu pada roti takpelah jugak, ni tak ratah macam tu jer..bila suruh sapu pada roti memang tak nak lah jawabnya..
 walaupun planta tu keras sebab letak dalam peti ais
Amira tetap cungkil planta tu sedaya upaya..
hahaha
nasib baiklah setakat ni tak pernah lagi sakit perut
huhuhu macam-macamlah si kecik sorang ni punya perangai..

7 comments:

@lfidah @dim said... [Reply to comment]

sama dgn anak saya adriana..dia boleh makan mcm tue..kdg smpi sembunyikan planta kat rumah..hehehe

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

laa blh pulak amira ratah..hihii.. mcm2.. :-)

mama maman said... [Reply to comment]

kalu adik mama (dulu2 la) suka makan milo gitu je.. kadang2 dia buat air milo yg pekat dan keraskan dlm peti ais.. pastu makan cam aiskrim.. hahaha.. pelik2 kannn

Mamamya said... [Reply to comment]

1st time akak dgr anak suka makan planta..klu anak2 akak nutella yg diratahnya...mmg alamatnya 'runtuh' lah gigi...heheheeee...

Tihara said... [Reply to comment]

ooo dia makan planta..mungkin boleh cegah sembelit bila dah besar nt..eh ini teori merapu..maybe dia suka rasa masin2 lemak tu kut kan mcm icing atas kek tu..hehe :)

::NureeN:: said... [Reply to comment]

hehhee... faveret dia tue.. ellesya suka sapu ja kat roti tp mknnnya x jgk kita yg kena makan

Deqna said... [Reply to comment]

mkn planta gitu ajer???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...