Saturday, February 18, 2012

Rumah bau strawberry..

Salam Saturday..
Harini kami tak kemana mana
cuma duduk di rumah buat apa yang patut
en suami awal-awal pagi lagi dah pergi kerja
kesian en suami dah 3 malam kena overnight di Tabung Haji
ada PA sistem yang perlu dibereskan
harini dan esok pun kena kerja
tinggalah ibu dengan Amira kat rumah

So pagi pagi bangun kemas rumah
dan mop satu rumah harini
tu yang rumah bau strawberry tu
gara-gara Ajax fabuloso

then basuh baju sambil lipat kain main yang banyak dalam bakul
hurmmm walau selalu basuh baju tapi rasa-rasanya
bakul baju kotor tu sentiasa jer terisi
adehhh

tup-tup dah tengah hari, masa untuk memasak pulak
hehe simple jer masak harini..
ayam kurma+ ayam goreng+sayur campur+telur goreng jerrrr
makan berdua dengan anak..

lepas makan masa untuk ber FB dan ber BW rumah kawan-kawan pulak
sambil ditemani bucuk basyam ibu yang sibuk dok tengok video betul..betul..betull...
inipun mata macam dah nak layu
kalo tak si anak yang tidur, maunya si ibu yang tidur dulu nih
hehehehe..

***psttt korang semua gi mana hari?mesti plan best punya kan..
apapun take care ye walau di mana berada..





4 comments:

LYAfrina said... [Reply to comment]

happy weekend sue...
huhu.. hrp hujng minggu la nk settlekan smua keje rmh kn..klo bab baju tu.. mmg btimbun skmo..

lya keje arini.. :-(

YaYaNsMuM said... [Reply to comment]

Suka Ajax fabuloso...:) Salam kenal from Yayansmum, :)

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

sy duk umah je.. kmas umah mcm sue gak..hihii

fieda said... [Reply to comment]

wow..mesti harum bau umah....barulah seronok duk umah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...