Tuesday, March 27, 2012

Si kecil yang semakin membesar

Assalamualaikum & salam ceria 


senang hati ibu bila si kecil nih dah sihat
kembali aktif macam biasa
tapi rutin sedikit berubah..
tidur awal dalam pukul 9 lebih dan akan bangun pukul 11 malam
dah 3 malam macam tu..
bila saya sedar Amira bangun
cepat-cepat saya buat-buat tidur walau
dia gerak-gerakkan saya, tolak-tolak saya suruh saya bangun juga
untuk layan dia main hihihi
lastly agaknya dah bosan kejut ibu yang macam tido tak sedar diri tu :p
Amira pun sambung balik tidur sebelah saya..
hahaha.. 

baru-baru nih adik balik dari Sarawak
Amira gembira sangat bila dapat jumpa makciknya
mana taknya, kalau makciknya ada mereka jadi satu geng
masa ni Amira akan jadi terlebih manja

tengoklah tu apa yang makciknya buat semua dia ikut
makciknya duduk meniarap dia pun nak ikut..
makciknya berlaptop dia pun sama..laptop ibulah pulak jadi mangsa
haiyaaa ini budak memang mahu kena gigit nih..

 wahh wahhh bila makciknya suruh pandang kamera dan duduk diam boleh jer dia ikut..
kalau ibu suruh..huh payah bebeno..

" Saya sibuklah ibu..jangan kacau saya"
macam kena paksa wat assignment makcik je nih..kuikuikui


oooo mentang-mentanglah ada geng yer..
tak pedulikan ibu..huhu
takpe-takpe..nanti malam mesti cari ibu jugaklah..hihihi



22 comments:

eB ezrin said... [Reply to comment]

comelnyer posing g2 :)

izan mama mia said... [Reply to comment]

tgk amira camtu..ingat kat mia masa sepupu dia dtg..sebijik cara mereka...dah takmau kawan ngan mama..tapi mlm,cari mama gak...Alhamdulillah..tak lama lagi Mira dah nak jadi kakak eks..

nanieybarnieylurviey said... [Reply to comment]

COMELNYE AMIRA :) :)

Falsya said... [Reply to comment]

amboi bznye amira..hehe..

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

hikhik..over la tu..kunun busy.. ;P

aimaniman said... [Reply to comment]

cutenya amira...

anak akak pon sama, sbb tu akak gelap gelitakan bilik, pakai lampu luar jer, lpas tu akak pura2 tdo, kekadang nak tergelak gak tp tahannnn,.. akhirnya dia boring tido gak... anak tdo akak sambung bw guna hp... mama oh mama???

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

muka adik sue lbh kurang sue je.. sekali pandang ingat sue :-)

LYAfrina said... [Reply to comment]

wah... kemain lagi amira..dah xnak kawan mama, bila makcik ada.. hik2.. ada gayalah cara ngadap laptop tu.. amira baca blog ye??

alhamdulillah.. amira dah sembuh ..
:-)

sue zainun said... [Reply to comment]

@izan mama mia haha bila siang xingat mamanya..

sue zainun said... [Reply to comment]

@nanieybarnieylurviey comel dan masyam..hehe

sue zainun said... [Reply to comment]

@Falsya hoho busy sb ibu bagi keje banyak sgt:p

sue zainun said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~ hikhikhik busy betoi tuh..

sue zainun said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~ hikhikhik busy betoi tuh..

sue zainun said... [Reply to comment]

@aimaniman haha samalah ngan saya..

sue zainun said... [Reply to comment]

@IntaNBerliaN :)

sue zainun said... [Reply to comment]

@LYAfrina amira baca blog auntie Lya..hihihi

ieda said... [Reply to comment]

Amira buat ape tuuu, bukan main layieee same naik ngan makcik tuuu, ekekekek budak2 skrg kan dah pandai main laptop, kita dulu mana kenal komp2 nie ekekke

mamyharraz said... [Reply to comment]

manja dgn makcik dia ya ;) comel sgt.
ank sy pun sama kalau ada makcik dia mak dia ni langsung tak hiraukan hehe

::CIK LYNN:: said... [Reply to comment]

rapat ngn m.cik ya..=p comel2...hehe

S.U.R.I.A.T.I said... [Reply to comment]

dua2 comey!

Puan Kutu said... [Reply to comment]

sgt comel..budak mmg suka jadikan org terdekat sebagai idola..tu sebab suka tiru semua perlakuan makcik kan..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply to comment]

selalu mcm tu la..anak2 kita msti akan geng ngan acik2 dia..sbb acik2 rajin melayan..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...