Saturday, March 24, 2012

Lega

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..Amira dah beransur sembuh..Lega sikit rasa hati ni walau Amira nampak sedikit lemah, kurang makan dan minum serta asyik tidur sepanjang siang hari dalam dua hari ni..
Mungkin kepenatan agaknya..

Rasa-rasanya demam kali ni satu episod yang tak boleh saya lupakan.
Dengan suhu yang sentiasa mencecah 38, 39 dan 40, hidung berdarah dua kali, dengan saya yang tak tidur sepanjang malam dan lupa nak makan satu hari..
Pertama kali juga saya terjah hospital tengah-tengah malam buta dalam pukul 12.15 sebab suhu badan Amira yang meningkat secara tiba-tiba
 (hampir 3x saya berulang alik ke hospital sebenarnya ambil ubat)..
Saya juga ke Darulsyifa bangi untuk ambil air penawar dari ustaz di sana..
Syukur, keadaan Amira semakin baik..
 Hmmm bukan senang kan nak membesarkan seorang anak..

tetiba teringak kat mak ayah di kampung, besar sungguh jasa mereka menjaga kita..

rasanya banyak cerita menarik saya tertinggal kan?huhu takpe-takpe, pelan-pelan saya datang jenguk semua orang..pstttt mungkinkah ada orang rindukan saya??uwekkkk cam tak de jer..:p
          
            

7 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said... [Reply to comment]

Smoga anak sue cpt sembuh yer.mmg ssh hati spnjg masa klu anak sakit.

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

alhamdulillah
mira dah kembali sehat...

izan mama mia said... [Reply to comment]

rindu..rindu..hehehhe..
Alhamdulillah..mira dh sihat yer...pas ni..bolehlah ibu tidur lena...
sesungguhnya jd seorang ibu ada byk pahit dan manis...setelah jd ibu br kita tahu camana perasaan ibu kita pada kita kan...huhuhuuh...

LYAfrina said... [Reply to comment]

alhamdulillah..mira dh beransur pulih...

btl la kata sue.. bkn sng nk besarkan sorang anak... ni..kt baru ada sorang anak kan.. camner ibu kt y mbesarkan kt adik beradik y ramai.. apatah lg..mbesarkan ank tnpa suami disisi kan,,

moga amira ceria2 slalu slps ini.

Mama2Q said... [Reply to comment]

moga amira sembuh cepat yer...ibu2 kena byk sabar kan kalau anak sakit...pahala tu

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

Alhamdulillah.. lega rasa hati bila amira dah sembuh kan...

Falsya said... [Reply to comment]

alhamdulillah..amira dh sembuh..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...