Thursday, March 8, 2012

Banjir di KL

Beberapa kawasan di sekitar Kuala Lumpur (KL) dan juga Selangor dinaiki air sehingga banjir 
disebabkan hujan lebat yang tidak berhenti





Seorang remaja berusia 13 tahun turut maut dalam kejadian tanah runtuh akibat banjir malam tadi.. Mangsa Raja Mohd Irfan Raja Mohd Azlan meninggal dunia kerana tertimbus. Mangsa yang tertimbus separuh badan termasuk bahagian kepala selama kira kira 10 minit berjaya dikeluarkan namun meninggal dunia beberapa jam selepas itu di Hospital Kuala Lumpur. 

Al Fatihah.

10 comments:

LiNda said... [Reply to comment]

memang banyak tempat yg banjir kan..risau pun ade ni

izan mama mia said... [Reply to comment]

ooo...sgh risau...kat sini pun hjn xberenti dr semalam....jgnlah banjir lak.....

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tkutnya banjir kilat mcm ni..mmg tk diduga..

fieda said... [Reply to comment]

tak sangka ada yg terkorban..mmg hujan tak berenti kan dari semalam..nasib baik umah kak fieda jauh dri sg..kalau tak risau nak tido malam..

LYAfrina said... [Reply to comment]

ya allah..teruknya bnjir kat sana.. smpai ada nyawa tkorban..al-fatihah buat arwah

Saya Disini said... [Reply to comment]

teruknye banjir

|| NaFiRaa || said... [Reply to comment]

errkkk.. teruknye.. tak dapat baca newspaper lagi hari nih.. tak tahu sgt pasal banjir n tanah runtuh~

::NureeN:: said... [Reply to comment]

teruk jgk banjir tue.. mmg hujan lebat je seblh mlm kat penang ni.. ari ni plak seharian..

Falsya said... [Reply to comment]

dulu selalu dgr kampung2 yg banjir..skang nie selalu dgr kl yg banjir plak..nmpk sgt sistem longkang x betul..hurmm..kesian org2 yg terlibat dlm banjir nieh..

kayyana said... [Reply to comment]

fuyooo... habeslah.. erm.. teruk jugak banjir kan.. yelah ujan dr semalam tak benti kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...