Wednesday, January 18, 2012

semangat yang hilang

DOWN..
semangat runtuh...
sedih...

apa perasaan anda bila kita dah cuba sedaya upaya
memberikan yang terbaik, sehabis baik..

mengenepikan persoalan-persoalan lain..

membantu bila diperlukan walau tidak diminta...

bertindak pantas bila diberikan arahan
apa yang penting didahulukan..

mencuba menyelesaikan apa sahaja masalah
walau ianya diluar bidang kuasa kita..


tetiba sahaja kita DIPERSOALKAN
???
WHY??

Bukan saya minta dihargai tapi saya minta supaya difahami.

**maybe saya rasa saya buat yang terbaik sedangkan ianya bukan terbaik di mata diorang..

Should i berdiam diri@menyuarakan ketidakpuasan hati??




10 comments:

LYAfrina said... [Reply to comment]

mcm sedih sgt sue... knp ni??
apa2 pon kuatkan semangat yer.. adakalanya..mmg masalah mbelenggu hidup kita.. y pting msti trus smngat n jgn pts asa.

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

kalau sy, mesti sy rasa sedih sgt... tak dihargai..

Mummy Chubby said... [Reply to comment]

maybe we in da same situation?? ssh kan nak luahkan kan kan...cite kat org yg kita percaya jer supaya leh release skit.

eB ezrin said... [Reply to comment]

ikut isu. ader ptt diam, ader ptt settle :)

LiLy @ MumMyQiStInA said... [Reply to comment]

memang sukar nak memuaskan hati semua orang..sabar ye..kuatkan semangat..

sue zainun said... [Reply to comment]

@LYAfrinahurmm dugaan di awal tahun Lya..thanks :)

sue zainun said... [Reply to comment]

@IntaNBerliaN ye..itu yg sedih ni..hurmm

sue zainun said... [Reply to comment]

@Mummy Chubbyaah kan..at least dapat hilangkan bebanan tu

sue zainun said... [Reply to comment]

@eB ezrin :)

sue zainun said... [Reply to comment]

@LiLy @ MumMyQiStInA kena cuba lagi baik lepas ni..thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...