Thursday, January 19, 2012

Moga Tiada Mendung lagi

Alhamdulillah
semoga hari ini seindah dan seceria mentari pagi
selepas kes semalam rasa serik sangat-sangat 
lepas ni kena pastikan kunci rumah dan handphone berada dalam beg sebelum masuk kereta
kalau tidak berulanglah lagi episod duka semalam

Syukur sangat-sangat..
rupa-rupanya dalam dok sibuk kalut telefon hubby 
rupa-rupanya hubby on d way pulang KL
mungkin Allah gerakkan hati hubby untuk balik walaupun dah siap packing barang 
nak bermalam di Jelebu N9

DAN rupa-rupanya tersalah dail nombor hubby semalam
Masyaallah
terlebih letak digit nombor telefon rupanya saya nih
adehhhh...itulah kalau dah panik
patutlah panggilan tak berjawab
haishhhh nasib baik hubby tak bebel panjang-panjang

nasib baiklah saya stay di ofis malam tadi
telefon kawan-kawan hubby minta tolong diorang sampaikan pesanan saya
hubby sampai di KL lebih kurang pukul 10.00
terus pergi makan sebab dah lapar sangat
( saya cuma makan 5 batang cucuk sate sahaja dan beberapa suap nasi)
kemudian terus balik rumah dan zzzzzzz
lena tidur sebab dah penat+takde semangat+hilang mood

pagi nih jerawat besar muncul di sebelah pipi kiri..tanda stress..
dah lama jerawat tak menziarahi saya..huhu..

**harapnya perkara begini tidak berulang lagi..minggu ni memang minggu yang sedih bagi saya dan hubby, dugaan agaknya..dugaan bila bekerja di bawah tangan orang ..rasa macam nak pergi bercuti jer, nak tenangkan fikiran dan dapatkan kembali mood ceria..

6 comments:

Qhaifa Nur said... [Reply to comment]

cuti panjang nih..bole rest...

eB ezrin said... [Reply to comment]

jom gi 'korea'. kami di saner :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said... [Reply to comment]

hmm kalo dah rasa stress sgt..amek laa cuti..leh rehatkan fikiran yg bercelaru..

LYAfrina said... [Reply to comment]

huhu..biasalah..ada hari2 hidup kt agak kelam kabut kan..mde y x pernah tjadi pon..blh tjadi..kdg2 tu kemain kt berjaga..tp..klo nk jd jd juga.. mujurla..blh gk mnumpang kt ofis smtara tu kan..

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

kalu kita panik mmg cam gitu lah kan.. sampai tersalah dail..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Kekadang memang ler bila kita panik, buat apaun serba tak kena..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...