Thursday, January 12, 2012

Juara Master Chef pertama

                       Seperti telah dijangka Ezani telah memenangi pertandingan MasterChef pertama Malaysia.Haishhh ......siapa kata orang perempuan tak boleh menang pertandingan memasak! siapa kata orang perempuan yang bekerjaya tak boleh masak! siapa kata orang perempuan yang sibuk tak pandai masak! Dr Ezani telah membuktikannya. Beliau juga seorang doktor gigi tau..Masih muda orangnya berusia 26 tahun, cun melecun dan sangat manis wajahnya.

                       Walaupun mendapat tentangan yang sengit dari Abang Wahidan peserta dari Sabah, langsung tidak menggugat beliau menghasilkan makanan yang memenuhi citarasa juri. Dengan dibantu oleh 5 orang peserta Masterchef yang dipilih sendiri. Dalam pertandingan akhir tersebut, mereka telah diserahkan tugasan menyediakan sajian untuk 40 orang tetamu yang terdiri dari chef-chef selebriti terkenal.

Tahniah Dr Ezani dan Syabas juga untuk Abang Wahidan..






Usai kemenangan beliau telah membuka satu blog untuk tatapan peminatnya



14 comments:

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

ooo dr ezani dah ada blog ke.. nak terjah la..hihii

|| NaFiRaa || said... [Reply to comment]

x folo pon program nih sebab kat umah x de astro.. hehehehe

eB ezrin said... [Reply to comment]

wah ader blog eh? okeh terjah :)

LiLy @ MumMyQiStInA said... [Reply to comment]

Tak pernah tgk rancanga ni..takde astro..

Ros said... [Reply to comment]

Salam Sue zainun,

Kalau ada kemahuan....tak mustahil bagi sesiapa pun jugak...pasti boleh mencapai kejayaan dalam sesuatu bidang yang menjadi impiannya....

~izan~ said... [Reply to comment]

doktor ni kira pakej lengkap dah ni.cantik,comel,pndai masak,bijak plak tu..bertuah badan...

Mama Ema said... [Reply to comment]

dah terjah blog ezani ni..

SURIA AMANDA said... [Reply to comment]

akhirnya kan...along memang agak samada Ezani atau wahidan...tapi ok la..she deserves it..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Minat gak ngan Dr Ezani ni..
Nak terjahla bliq dia..

CIK TOM said... [Reply to comment]

wah mantap..siap ada blog..konpem meletupp..heee

mamalieyna said... [Reply to comment]

tak tgk pun final...waah hebatkan dia..dah la doktor..syabas buatnya~

L said... [Reply to comment]

waa. ada belog dier.. pusu2 nk masuk.. ngeh3

jom baca sekejp..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/berkata-dengan-lemah-lembut.html

::NureeN:: said... [Reply to comment]

eh nureen lupa tgk la.. ezani dpt ke.. mmg dia terror msk kan

Fafau De Craft ( Zana ) said... [Reply to comment]

xdpt tgk final... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...