Friday, December 30, 2011

Banjir di umahku

Wah Wah semalam ramai betul orang dok update status cerita Tentang Dhia
Seawal cerita bermula lagi dah ada hint
nasib baik la semalam terbaca status Lya yang kata tengah tunggu nak tengok
adeiii kalau tak musti tak sempat(terlupa lak ms tu)
bergegas pulang..jalan pun laju jer sampaikan ada yang dok toleh..hahaha


Agak tak puas hati dengan ending cite
mana taknya tak tahu apa yang terjadi lepas tu dengan ku salmi ngan zetty
cuma tahu pasal Melly & Azmi dengan Raffi
tapi bersesuaian la dengan tajuk  Tentang Dhia
haruslah fokus cerita pasal Dhia sahaja kan


Rasa cam nak suggest jer buat satu cerekarama TV3 ke dengan tajuk
TENTANG KU SALMI & ZETTY 
wahahaha  boleh gitu?


banjir jugak la kat umah semalam
mana taknya nengok sorang-sorang
senyap sunyi jer
feel pon masyukkk lah..


walaupun ada pandangan yang negatif dari segelintir masyarakat (sorang dua je kot)
yang lain semua kata best dan terbaikkk
bagi saya cerita nih memang seronok
lain sedikit dari yang lain
lagunya pun syahdu-syahdu
endingnya hero dan heroin mati bersama







2 comments:

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said... [Reply to comment]

ahhahaha..igtkan betul2 banjir td
rupanya banjir sbb Tentang Dhia..

btol tu endingnya x berapa best sbb yg jahat x dapat pembalasan..

sedey akhirnya sehidup semati..

|| NaFiRaa || said... [Reply to comment]

tengok jugak citer tuh.. ending dia cam x bape best.. paling geram sebab ku salmi n zetty x kena ape2 pembalasan..huhuhuhu

salam kenal.. folow awak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...