Friday, June 20, 2014

Vitamin E Shaklee


Start masuk umur 30 baru saya perasan kulit muka dah berubah. Dulu takde apa kat muka. Jerawat satu dua tu biasalah. Tapi baru-baru nie bila dok belek muka depan cermin jeragat dengan bintik-bintik hitam dah mula keluar..Aduhaiii susah hati betul..Kemudian cubalah macam-macam produk..Bila pakai dalam seminggu dua bukan makin elok tapi makin teruk. Jerawat mencanak-canak naik. Susah hati sungguh la saya nih

Bila kawan perkenalkan produk Shaklee haritu dan saya sendiri gunakan
 alhamdulillah ada perubahan
Sekarang ni saya ambil ESP, Vitamin C, Vitamin E, dan Alfalfa
Ingat lepas ni nak ambil Omega guard pulak
baik untuk ingatan katanya..

Jadi saya nak share sedikit kelebihan produk Shaklee ni

Vitamin E


Kebaikan vitamin E  kepada kejelitaan kulit adalah dengan membantu:-
  • Mengecilkan pori-pori wajah
  • Memperlahankan proses penuaan kulit
  • Mengawal kolestrol
  • Mengawal minyak
  • Menghilangkan parut dan mencerahkan wajah.
  • Meningkatkan kelembapan kulit
  • Sangat bagus untuk memudarkan parut.



Kalau label pada botol tertulis "d", maka ianya adalah vits yang bersumberkan semulajadi. Tapi kalau anda tengok pada labal yang tertuli "i", anda kena berhati-hati ye.. vits yang berlabelkan ini di perbuat daripada sumber tiruan atau kimia.




Antara kekurangan Vitamin E dalam badan ialah :-


Dah tentulah sebelum saya ambil vitamin-vitamin nie saya selidik dahulu kandungan produk tersebut. Dan alhamdulillah diyakini selamat, Halal dan lebih baik berbanding yang lain.

Agak-agak kalau ambil vitamin E nie secara konsisten muka saya boleh jadi macam Leuniey Natasha tak? Leuniey merupakan pengguna Shaklee jugak tau..

Kalau ada yang nak tau, nak order, nak tanya pasal Shaklee bolehla contact saya ye. 0162057335, Whatsapp/Wechat/Pm pun boleh. takde hal lah..

Benda baik harus dikongsi bersama-sama kan.







4 comments:

LYAfrina said... [Reply to comment]

Lya stakat ni ambk vit C shaklee

+ e.z + said... [Reply to comment]

oh. eB nih kurang vit E la rpnya... he3

IDAZS said... [Reply to comment]

oh bagusnya vit. E ni.. setakat ni saya hanya makan EPO + vit. C je.. tp bukan shaklee

fieda said... [Reply to comment]

kfieda pun bru 2 bulan amik vitc,alfafa dan omega..alhamdulillah..mmg teruja dgn shaklee ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers