Thursday, June 12, 2014

Throwback Nur Dina Azzalia

Assalamualaikum..

               Sayang pula rasanya berhenti berblog masa awal-awal dapat si kecik Azzalia. Masa tu sangat sibuk. Jarang sangat dapat kongsi saat-saat si Azzalia membesar padahal banyak sangat cerita nak dicoret..Jadi rasa macam nak buat "throwback" pula. Jadila  sebagai kenang-kenangan untuk diri dan keluarga dalam blog suram2 nie..mana tau esok lusa ibu lupa bolehla tengok balik momen-momen manis ni.

 24.12.13 
1 bulan
asyik tidur je masa nih
alhamdulillah senang jaga
bagi susu cepat lena
saya berjaya bagi susu ibu hampir 8 bulan.Syukur sangat-sangat




21.02.13
3 bulan
kakak excited dapat adik
masa mula2 dapat adik saya ingatkan kakak Amira akan merajuk rupa-rupanya tak pon..



2.03.13
4 bulan
ewahhh galak senyum bila diacah
boleh meniarap tapi menyenget2 jugak la
suka sangat senyum



 01.04.13
5 bulan
tergolek-golek Azzalia



26.04.13
5 bulan
cubaan nak merangkak
bergulung-gulung badan jadinya


28.04.13
5 bulan
yeayyy boleh merangkak sikit-sikit dah masa 5 bulan
tapi 3,4 gerakan jer..

09.05.13
6 bulan
muka cam jantan..hihi
tak taula muka ikut siapa masa nih


25.05.13
6 bulan
ewahhh pandainya tengok upin ipin
kartun kegemaran adik nih 


25.05.13
6 bulan
Nak belajar berdiri..kadang-kadang tu sampai tersembam dibuatnya

 01.06.13
7 bulan
yeayyy berdiri dengan baik 
tapi dengan berpaut la..
xmampu nak lepas tangan
kalau tidak bumm jatuh..hihi
dah boleh panjat tangga jugak
tapi turun tak tau..

 08.06.13
7 bulan
momen nie ditangkap masa diorang tidur
ibu tak sedar pon
alih-alih tengok dah macamni..hihi
kakak buat adik jadi bantal peluk


**sesi throwback
**2 bulan sampai 7 bulan






3 comments:

Nafira usof said... [Reply to comment]

hahahahaha.. comel sgt gambar last tuh. adik pon rileks jer.. cam xde pape berlaku pon. tu pasal lah zura x bg dorang tido dekat.. takut jadik cam nih lah. skrg masing2 dh besar.. gasak lah korang. hahaha.

mamaarifakeem said... [Reply to comment]

Seronok mengingat moment2 anak tengah membesar ni kan.. mmg wajib catat kt blog nih..jd kenangan suatu ketika nanti.. throwback pun boleh, janji ada :-)

Mesra dua beradik ni ha... tak gaduh2 manja ke?

LYAfrina said... [Reply to comment]

Alhamdulillah... skarang dh bsr pom
Sama la dgn lya.. mmg syg jgk pic2 kngan waktu ank.mbesar x.dicoretkan

Lya pon ade buat throwback jgk pic2 asya .. trutama start lps bnjir smpaila lya eksiden.. byk sgt moment..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...