Friday, June 6, 2014

Makan Kenduri kat Felda Tengi

Assalamualaikum/Salam Jumaat

               Biasanya bila cuti sekolah, mesti banyak jemputan kenduri kahwin kan. Samalah macam saya. 2 minggu lepas hari Sabtu en suami ajak pergi kenduri kahwin kawannya. Acctually kawannya nie kerja Petronas. En suami kenal masa kerja kat Sabah haritu. Walaupun tak lama sebenarnya kerja kat sana tapi en suami nie memang ramai kawan. Nampak jer muka ganas tapi sebenarnya kelakar gile-gile. Mungkin tu sebab orang suka kawan kot..hihi..siap di invite masuk group Petronas lagi sedangkan en suami bukannya kerja sama. Subcond je pon..

               Opss berbalik pada cerita tadi..dari Gombak ke Felda Tengi tu lama jugak la.. Lebih kurang sejam..muahaha tapi sebab nak makan nasik kenduri punya pasal, takde hal la kan. Sib baik anak-anak pun tak meragam. Cuma azzalia tetiba muntah. Maybe terlebih minum susu.Lepas tukar baju terus tidur sampaila ke tempat kenduri. 



eh adik buat muka terkezut lak

 nampak skit kan tp 2 pinggan sebelah tu ibu dia yang habiskan sebenarnya..hihi..


sempat bergambar dengan kedua mempelai , comel jer pengantinnya..yang kiri kanan tu memang tak comel langsung..muahahaha

selebihnya selfie sensorang, abaikan jururawat pasir kat muka tu.. 

 layan muncung adik

 ada macam muka ibu dia tak?

 ehhhh ayah senyum la pulakkk..mana derr ganazzz..hihi


 kakak pon nak bergaya jugak ye..




 tengok tu, diorang je dok sibuk main padang kat situ dah la panas.. esoknya si adik demam terus.. tak sempat ibu nak gi jemputan ibu Qisya, Falsya (aqiqah) padahal umah dekat sungguh.. sepelaung jer..hihi

ishh sibuk la ayah..nak tunjuk jam baru ker..grrr


Habis makan kenduri terus zasss balik rumah.mengantukkkk..sambung tidur. Ahad dok rumah saja sebab si adik demam

1 comment:

Nafira usof said... [Reply to comment]

Alahaiiii.. comel sangat gambar mulut muncung tu.. hehehe

dh besar dah anak dara 2 org nih.. lama sangat ibunye x update blog.. tau2 dh besar dh..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...