Monday, June 9, 2014

bawa bekal

assalamualaikum..

                    Tu diaaa tajukkk..azam dari tahun dahulakala..zaman berzaman..haha 



                  Ni je mampu noksss..nasi putih + sambal bilis..Jadik rajin tetiba sebab kawan semakan dan berhenti kerja. Maklumla hanya dia mampu drive..kekeke.. Ofis saya pula nunnn di hujung-hujung SG 8. Hanya kedai mamak jer ada kat deret bangunan nie. Makanan dia lak fuhhh hanya kari semata mata.Hari hari makan kari..diri pon dah bau kari..kemudian yang tak tahannya "agak mahal la skit kan" bagi saya yang gaji ciputtt nih..amik nasi putih dengan ikan masak lemak dah lima hengget..ceittt


               Walau hanya nasi dan sambal bilis, nyummm nyumm sedappp..abaikan rupa makanan yang tak semenggah tu..Si kecik Azzalia nak berdukung melekat ngan ibunya sampaikan tak sempat la nak masak lauk lain..haihh jadilah kan.. nie pon sodapp..En suami dengan si Dina Amira pon makan banyak pagi tadi..hehe kesayangan saya nie memang, kalau saya masak beria bagai diorang makan sikit jer..cer masak cenggini tak cukup nasi jadinya..


              Kakak ngan adik manis yang membaca nie makan apa harini? hehe

3 comments:

Tihara said... [Reply to comment]

makan nasi dengan keropok dan telo goreng pun dah rasa nikmat
sambal bilis ni kira best jugak :)

eB said... [Reply to comment]

eB kalo sambal bilis mmg nikmat. tmbh2 best makan berulam... perghhh... kecur liur :)

mama maman aka yana said... [Reply to comment]

cukup bagus dah rajin masak tuh sue.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...