Wednesday, November 30, 2011

Tertimbun-timbun..

                   Cehhh sape la yang rajin beno nih..stok seminggu nie..ada sape2 jual mesin melipat kain tak...kalo ader roger2 la yer
  


                    Kain main nie bertimbun sebab sekarang kan musim hujan, bila basuh tue kekadang petang hujan, jemur lak kat luar..hah basah lenjun ler semua2 baju yang bersidai. Esok harinya dah kena basuh lagi..ditambah lak dengan baju yang baru dipakai..mana tak banyak<hakhak adakah ini alasan??> berbakul2 tue pon sebab en suamilah jumpa baju-baju lama yang tak dipakai, rerajin jer suh ibu basuh..dahle musin redup sekarang nie..adehhh seminggu dua nie rasa malas sangat..tak tau lah nape..sib baik anak dara di bawah nie rajin..

Miera : "apelah ibu nie tak mo lipat baju..biar miera buatlah plak "<agaknyalah kot  dlm pikiran dia> tetiba amik bakul terus terbalikkan semua baju-baju yang ado..so terpaksalah ibunye melipat 

nak start lipat baju



tapi ini yang jadinya

               Tapi malam semalam dah abis lipat dah..Huhuhu janji2 lepas ni tak wat dah camnie..

6 comments:

LYAfrina said... [Reply to comment]

huhu..paling x suka part melipat ni kan.. tu y jd stok byk2.. kna cari mesin lipat baju ni..

masz86 said... [Reply to comment]

Byk2 keja kat dlm rumah tu... keja melipat kainlah yg paling x suka... p kena buat jgak... kalau x macam bukit je kain2 tu menimbun...

SURIA AMANDA said... [Reply to comment]

sama la ngan i..tp baru sebakul..itupun baju kat umah sewa..

sue zainun said... [Reply to comment]

@LYAfrina:
hahaha katne nak carik ye..

sue zainun said... [Reply to comment]

@masz86:
saya pon..malas tol nak melipat..lagi banyak lagi malas rasanya:p

sue zainun said... [Reply to comment]

@SURIA AMANDA:

sib baik sebakul jer..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...