Wednesday, November 23, 2011

Jangkitan virus

Anak sakit tapi masih steady,ibu tengok jadi gundah gulana..CB Miera masih tak sembuh walaupun dah makan ubat yang doktor bagi..So harini ibu decide nak pergi klinik gov plak kat selayang..risau tgk bila pagi nie je dalam tempoh satu jam Miera CB 6 kali..Ya Allah sedih dan risaunya ibu tengok bila Miera nangis sakit dan pedih sb kulitnya dah merah2, kerap sangat.. Sampai kat klinik doctor pun terkejut apsal lama sangat CB,tak sembuh2..So terpaksa amik darah..Masa amik darah anak ibu dah merengek2 nak tido..sib baik la nangis sekejap je..ibu yang duduk tengok plak rasa nak nangis..lps tue baru tau keputusannya..doktor cakap kena jangikatan virus..mmm @ jangkitan kuman(sama kan dua2 nie) Adehhhh dengar je doc ckp camtu kepala lutut ibu dah lemah..suara ibu pun tak berapa nak keluar sb tahan sedih..tapi nasib baik jugak la Miera tak muntah2, masih aktif jugak skit2..makan ngan minum pun msh lg selera.. Kalau masih tak ok dalam masa sehari kena bawak semula ke klinik..tak taulah doktor nak buat apa..harini ibu cuti jaga Miera..Harapnya Miera cepat sembuh..Nie baru kecik penyakitnya,bila tengok anak orang lain yang sakit teruk rasa bersyukur sgt2..Dugaan lain mungkin leh harunginya tapi bila berkaitan ngan anak nie Masyaallah..rasa berat sangat..;( Moga2 Miera cepat sembuh,tak perlu ke klinik semula dan tak perlu masuk wad.. ****** entry nie ditaip dengan menggunakan phone..paragraph takde,gambar pon takleh nak upload..Huhu harap semua tak pening bila baca

7 comments:

eB ezrin said... [Reply to comment]

kami doakan dari jauh yer. u tc tau... semoga Miera cepat sembuh. xoxo

MamaEma said... [Reply to comment]

semuga cepat sembuh...ema pun baru balik dr hospital jam 3 pagi tadi..

Dalila Hamid said... [Reply to comment]

moga cepat sembuh

SeputihSalju said... [Reply to comment]

ank sy dulu cirit birit gak, pas dah tukar susu baru ok..

moga ank kak cepat sembuh...

slm perkenalan..follow sini ye..

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

samalah.. sy pun kalau bab2 anak ni mmg xleh tahan la... xsaggup tgk ank skit..

Deqna said... [Reply to comment]

semoga Miera dah sembuh :) dulu marissa pun pernah kena cirit birit dekat seminggu jugaklah.. tapi doktor cakap memang amik masa seminggu dua tuk betul2 baik... yg penting monitor anak yg dia tak dehydrated.. dan nak menyusu cam biasa...tapi memang pun time tu kita ni as ibu2 perasaan gundah gulana tu memang takleh nak cakaplah..

Aku Mad said... [Reply to comment]

salam kenal.. :) dtg dr syoknyablogger.com hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...