Monday, November 21, 2011

15 juta majlis kahwin & sanding sorang2??

Hmmmmm
               Syeila Kamaruddin seorang penyanyi yang baru saja melangsungkan perkahwinannya. Katanya dengan seorang VVIP. Dengar khabar jugak bersanding sorang2 tanpa pasangan sebab tak mahu mendedahkan siapa suaminya. Perkahwinannya jugak dikatakan bernilai RM 15 Juta. Fuyohhhh banyaknya duit < apa kata sedekah kat kita skit> Suaminya jugak menghadiahkannya sebuah banglo dengan kereta mini cooper sebagai hantaran.

           Status dirinya tak pula didedahkan bila dah kahwin. Agaknya segan kot, almaklumla tak baik riak..erkkkk. Bukan itu sebenarnya yang nak dihighlitekan dalam entry ni. Dulu2 pernah meminati beliau sebab wajahnya yang jelita dan suaranya pun boleh tahan sedap. Cuma tak lama lepas tu penyanyi nie semakin sepi dari dunia hiburan. Berita terakhir yang dengar Syeila  menjalankan perniagaan  butik. Tup2 dengar dah kahwin. Apapun nak layan jap gambar jelita Syeila Kamarudin.Kredit pic pada Beautifulnara. Sori abang nara kita cilok skit gambar yek..


Apapun tahniah dan lebih baik kita mendoakan masjid yang terbina aman bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat tak kiralah dalam situasi bagaimanapun seseorang itu berkahwin.








5 comments:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

sanding sorang2? gambar nikah dia tkde heboh pulak kan.. mmg tertutup sgguh ni mjlis nikah..wakaka

eB ezrin said... [Reply to comment]

janji ader kngn wedding dier >_<

sue zainun said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA:

haha skit lagi mesti heboh..

sue zainun said... [Reply to comment]

@eB ezrin:

hehehe kenangan 15 juta..

SURIA AMANDA said... [Reply to comment]

macam2 hal kan diorang ni..giler sanding sorang2..memalukan jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...