Monday, September 19, 2011

Ini kereta saya

           Ini kereta saya. Saya suka kereta saya. Kereta saya berwarna merah. Hahaha dah macam karangan budak darjah satu je. Amacam lawa tak kereta baru saya?




     Cite sebenarnya : - terjumpa kereta sport ni masa g genting itu hari. Phewww kalau saya dapat kereta nih tak keluar kot satu hari satu malam. Dah tentu2 ditayang seluruh KL. Huh berangan jelah. Entah siapalah tuan punya kereta nih. Artis ke orang kenamaan eh? Parking plak betul2 depan pintu hotel.
       Ramai jugaklah yang segan silu tangkap gambar. Saya je yang selamba badak. Upsss kita bagi imej kereta nih dekat2 skit ek.






p/s: Penah naik kete Ferrari nih tapi dalam mimpi je. Hukhuk sabo jelah. Ada ke yang tau sape tuan punya kete nih?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers