Thursday, September 15, 2011

7 Syawal-BBQ

     Masih lagi cerita pasal Syawal. Sebelum semua balik sempat lagi buat BBQ (erkk boleh ke dipanggil bbq kalau sekadar bakar ayam : ) ) walaupun dengan masa yang suntuk. Dari Ipoh singgah ke tesco beli bahan-bahan untuk masak kemudian terus balik Beruas. Sampai rumah dalam pukul 7 malam.   Perap ayam pon setakat sejam dua je. Start bakar dalam pukul 9. Express betoi. Masa ni abang yang sulung je takde sebab diorang dah balik Ipoh.
      Rasanya xlah sesedap mana pun sb express tapi yang bestnya sebab ramai2. Bukan senang tau ahli keluarga saya nak berkumpul camni. Kelam kabut cari bahan dan tempat masak.

carik bahan masak


sikit je bakarnya pun

hahaha tudung periuk pon leh jadi kipas. bolehla kata express kan

rajin betul pak chor 






terbaik betul tempat bakarnya








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...