Friday, March 29, 2013

golek golek

Assalamualaikum
golek?
hahaha
tajuk xboleh tahannn

alkisahnya si baby Azzalia nih
suka sangatlah dok menggolek-golekkan badannya
pantang diletak dekat bawah atas tilam
dari hujung kanan tilam sampailah nunn hujung kiri tilam digoleknya
kadang-kadang tu sampai terkeluar dari tilam pun ada

berderau darah tu kekadang bila tengok takde kat tempat asal diletak
bila tidur malam lagilah
ntah hala mana-mana diperginya
kalau paling sebelah tu memang takdelah
kalau nak disendal dengan bantal kompom membebel-bebel takmo tidur
siap nangis-nangis pun ada.
tidur pon tak berbantal, tak berselimut
sama macam kakaknya
tido koboiiii
hahahaha
tu sebab saya tak tidur atas katil
tak cukup nak buat kuak lentang memasing nanti :p





8 comments:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue nk tido bawah...tp si abg tu klo suruh tido atas ngan abah dier..silap2 dier tuwun bwh..kikiki...adik dier nk kuak lentang pon x leh

diana said... [Reply to comment]

anak saya pun sama macam ni..tak berani nak tidur atas katil sebab lasak sangt...

dela said... [Reply to comment]

sama la anak akak... mlm tidur siang dah ke posisi lain.. :)

dela said... [Reply to comment]

sama la anak akak... mlm tidur siang dah ke posisi lain.. :)

harumanvee said... [Reply to comment]

assalamualaikum ... tak leh tido atas katil nih . mmg bahaya ... comel jer baby tuh ...

LYAfrina said... [Reply to comment]

alahai.. klo mcm ni xleh tdo tinggi2 la..kan bahaya kan...

Nafira usof said... [Reply to comment]

tudiaaaa.. lasaknye tido~
zura pon tido bawah.. bentang toto.. katil jadik hiasan jer. hahaha

~MommyAida~ said... [Reply to comment]

hihihi..kena tido bawah je la nampaknya..kalo tak, bahaya..takut jatuh katil je kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...