Tuesday, February 19, 2013

Doakan Asya cepat sembuh

Assalamualaikum

     Rata-rata tentu kenal dengan blogger Lyafrina@mama Asya kan..Saya baru je menerima perkhabaran yang Asya kurang sihat sejak beberapa hari nih..Sedih sangat bila tengok gambar Asya menangis..Semenjak dua menjak nih hati sangat-sangat sensitif (bukanlah bermakna tak sensitif ye sebelum ni..huhu) cuma bila tengok anak orang sakit seolah-olah macam anak sendiri yang sakit..
     Mungkinkah sebab sendirian menguruskan rumahtangga yang jadi gini? Huhu tapi yang passti mari kita sama-sama doakan Asya cepat sihat..
      Kadang-kadang kita cuba mengelakkan untuk jadi sakit tapi keadaan tak menginzinkan..apa yang berlaku itu ada hikmahnya..Allah s.w.t tak akan menguji hambanya yang tak berdaya..besar ganjarannya bagi mereka yang bersabar..saya sendiri kadang-kadang terlupa dan merungut dengan apa yang berlaku..mujur ada suami, keluarga dan rakan- rakan yang nemberi sokongan.
   

**semoga kita semua diberi kesihatan yang baik..siapa yang tak sihat tu cepat-cepat makan ubat dan saya doakan cepat sembuh seperti biasa..:Dp

4 comments:

wardah @ fie shah said... [Reply to comment]

Amin..semoga Asya cepat sembuh..

+ e.z + said... [Reply to comment]

aminnnnnnnnnnnnnn
kiter doakan sm2 yer. drg mmg family yg tbh

QasehnyaRania said... [Reply to comment]

in shaa ALLAH sama2 kita doakan ye.

terimaksih atas ucapan yang lalu '',

Tie HT said... [Reply to comment]

moga asya cepat sembuh..sama2 kita doakan..insha Allah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers