Tuesday, February 19, 2013

Serasi bersama

                   Assalamualaikum

Betul ke orang tua-tua selalu kata 
kalau tak nak bagi adik beradik bergaduh
tali pusat adik beradik kena dibungkus dalam satu tempat
wallahualam..

hurmmm kedua-dua tali pusat adik dan kakak ada saya simpan
tapi takdelah pulak disimpan sekali

biasalah kan kalau dah namanya adik beradik
tak bergaduh tak sah

buat masa sekarang nih rasanya si kakak sayang betul dekat adiknya

ce tengok nih..
hehe




11 comments:

Fiza Rahman said... [Reply to comment]

Alololo...pandai kakak layan adik.

Saya ada juga dgr petua mcm tu.

Ummiarissa Mahdi said... [Reply to comment]

ada betulnya...mungkin kebetulan...2 orang abang saya tak pernah bergaduh...tapi saya yang rajin nak gaduh dengan diorang sebab tak buh sekali tali pusat saya...hahaha

Falsya said... [Reply to comment]

ade jugak dgr gitu...tp kesahihannye xpasti..hehe..aloh2 comelnye lahai dua beradik nie..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

so sweet...

eh iye ke petua tu..
ah sudah, mane letak tali pusat alya nihhh!!

eB said... [Reply to comment]

im back.... rindu x? he3....
eB letak semuernyer sekali tapi drg kuat gaks bergaduh. camno tuh? hu3

Nafira usof said... [Reply to comment]

sweetnye 2 badik nih~

ade gak dengar petua tuh.. tapiiiii.. mana dah letak tali pusat si kakak nih.. adehaiii..lupa lak~

izan mama mia said... [Reply to comment]

comelnyer mereka,,,mesti sue pun bahagia tgk mereka kan,,

Fai CeritaCinta said... [Reply to comment]

kak, petue tu ibu fai amalkan. ibu memang simpan tali pusat ktorg 4 beradik dlm satu tempat.. alhamdulillah memang ktorg rapat adik beradik. bile jumpe ade je yg nak dibualkan.. gadoh2 biasa tu adelah, tpi sekejap jer dh baik.. hehe

ZalinZalina said... [Reply to comment]

sukanya kak ina tengok gambar yg last tu...comel sangat2 :)

MommyAgharr said... [Reply to comment]

hmmm.. kalo petua mcm tu best lg dgr..mak sy pulak ckp rendam tali pusat korang adk bradik pstu kasi minum..uwekkk..huhu..cutenye tgok kakak baik2 ngan adik..

QasehnyaRania said... [Reply to comment]

so sweet dua bradik ni :D

tumpang gembir tgk mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...