Friday, September 28, 2012

Pakar ketupat

 Assalamualaikum
cerita sedikit basi nih..
sebab apa basi?
sebab ni cite psl Raya yang dah lepas..
hehehehe

setiap tahun bila raya my MIL mesti buat ketupat
dalam 7 orang anak2nya cuma sorang jer yg pakar..


 sape dia?
tuuuuu dia haaaa


lihatlah ketekunannya 
keseriusannya..
hakhak..




senyum kejayaan..


taraaaaa

terer gak asben saya nih..hekhek..
manyak tak?
tu baru sikit tuh..ada lagi dlm raga tapi takde gambar le pulak..
lebih kurang dalam 20 lebih  jugak lah..

**actually tak sangka sebenarnya asben saya nih boleh buat
yelah kan nak menganyam nih kena ada kesabaran yang tinggi..
pernah saya tengok berkali2 dia buka daun yang sama sebab asyik tak jadi..
tapi tetap tak putus asa sampailah boleh..




7 comments:

|| NaFiRaa || said... [Reply to comment]

adehhh.. malunye.. zura sendiri tak reti buat ketupat tuh.. tau beli n makan jer.. hehehe

eB said... [Reply to comment]

eB percayer sbb besanyer yg teroro psl wat ketupat nasi mmg lelaki. pompuan lebih teror wat ketupat palas.
cumer bab wat ketupat sambil menyandar tuh eB x thn. tuh kira pro tau. kalo x, musti kpala dh dekat ngan srg ketupat. ha3...

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

bukan senang nak anym ketupat ni.. saya pun xreti...

LYAfrina said... [Reply to comment]

wah..hebat tu.. lg2 lelaki buat ni.. lya nk belitpon x reti.. pnh cuba msa arwah tokwan msh ade dulu..tp x pnh mjadi pom

Che Rosliza Che mat said... [Reply to comment]

terer hubby sue...cr pun tak tahu nak anyam ketupat....

fieda said... [Reply to comment]

pandainya hubby sue..kalah kita..

fieda said... [Reply to comment]

pandainya hubby sue..kalah kita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...