Friday, August 12, 2011

Susahnya....


     Orang dok sibuk bercerita pasal ramadhan yang saya nie sibuk bercerita topik lain. Nak masuk cite masak, xpandai ler masak2 nih, nak masuk cite berbuka puasa, xde plak berbuka kat luar. So sebagai ganti nak bercerita pasal kesusahan. Kesusahan apa? Ahaaa ini dia

       Kesusahan bergambar bersama cinta hati ibu nih. Sangat payah hokeh sebab suka sangat bergerak. Dan satu lagi dia akan wat mimik muka macam2. Hobinya kot hehehe. Tak caye? ce tengok ce tengok

                                                                            :)
                                                                           
                                                                            :)

xtaula apa yang nak dibuat sbnrnya







ha ha ha abis keayuan makciknya



aksi cabut lari



mimik muka malu2
     


???



aksi keboringan



paksa rela



        So itu sebabnya la ibu dok tepek gambar ibu je.. Abis2 view muka sendiri. SS je banyak. Dah tu nak tepek muka sape kan. Mr hubby xminat bergambar..Tetapi ada la jugak gambar yang agak chumel bagi pandangan mata rabun ni. Nak tengok kena nantikan next enty ye.

p/s : Bertuahnya Mrs Fiza anak dia suka bergambar, sangat chumel hokeh. Kadang-kadang tergelak sorang-sorang tengok gambar darwisy.ehehehehe..:p







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...