Thursday, October 6, 2011

Harapan 50-50

Bismillahirahmanirrahim..lama betul tak bukak blog..apa nak buat, tuan blog tak berapa nak sihat.Mood pun lari.Nak kejar tak larat..huhu.. ....Harini pun duduk umah je.Maklumla sesi kuarantin dah bermula.Alamak,kuarantin dari apa?huh tuan blog kena chicken pox @ demam pelentung lah..Bila anak dah sihat ibu pulak sakit..Tuan blog xpenah kena lagi tau..Ingatkan boleh la lari.Rupanya idak juge..Betul kata doktor aritu orang kedua akan kena..Kusangkakan en suami sebabnya dia pun sakit sama2 jugak.Masa tu harapan 50-50,separuh kata tak nak kena sebab takut,separuh lagi minta kena sebab dengar orang cite lagi tua kena lagi teruk.Masyaallah malam td kitorang sama2 sakit2 badan..sama2 bangun kul 2am makan ubat..hahaha kelakar bila teringat.Alih2 bangun pagi dah ada 3 biji chicken pox.Kat badan ngan leher..Sib baik en suami tak kena sekali..Kalau dah dua2 kena nampak gayanya Nur Dina Amira la kena jaga kitorang.. ......Aduh kalo pakai topeng besi agaknya chicken pox naik tak kat muka?hehehehe..Bila dipikirkan tang muka nak pengsan rasanya..adeiii..Alamak rasa tak larat la..Tuan blog mahu baring rehat2..Moga2 rakan2 yang lain juga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik ya..Insyaallah..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...