Monday, October 24, 2011

1st day

            Arini 1st day kerja selepas bercuti selama 3 minggu. fuhhh lama betul. 1 minggu cuti sebab kena jaga anak dan 2 minggu lagi sebab kena chicken pox. Last entry dah gitau kan  kena chicken pox, tp dalam masa sama jugak upe-upenye en suami pun kena skali daaaa.. haaa amik ko. Makanya terpaksalah balik kampung sebab takde sape nak jaga si basyam kitorang.
             Malas nak cite lebey2 pasal chicken pox sebab mungkin yang lain dah pernah kena kan. Huh sengsara! Itu je boleh dikatakan. Hee heee.
            Upss nak masuk jugak pasal g klinik. Abis jumpa doktor g amik ubat dan tentulah kena bayar kan. Nak tau bape kos rawatan untuk 2 orang. RM 280.00. Gulppp. First time nih kos sebanyak nih. Mmmm gambar ubat takdelah amik lak. Kalo tak boleh nengok kan, yang kutau doktor bagi antibiotik berkeping2. Ubatnya besar gedabak. Bila kutelan memang tersangkut.

1st day@ opis ngan muka berparut n berlubang2




inilah muka baru saya..sedihnya :(


         Akibat dari chicken pox tu lah abis muka berparut2 n berlubang2. Parut tu mungkin leh ilang tapi lubang kat muka tu tak tauler camne.Hukhuk sedihnya. Bukan 1 tapi 5 lubang kat muka. Waaaa nak nangis.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...