Thursday, May 22, 2014

Vivix shaklee

Vivix Shaklee Kaya Resveratrol Tinggi Antioksida dan Awet Muda

Vivix ini telah menjadi fenomena supplement semulajadi terbaik yang dicari-cari oleh mereka yang ingin sihat secara optima!

Vivix merupakan supplemen anti penuaan terbaik dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat No 1 supplement makanan di Amerika.

Apa itu Resveratrol?

Resveratrol adalah kumpulan tumbuhan yang mengandungi polyphenols. Resveratrol mempunyai antioksida, memelihara badan melawan sebarang kerosakan yang berkaitan dengan kanser dan penyakit jantung. 

Apa Itu Vivix Shaklee?

Vivix adalah minuman pekat yang berwarna merah yang mengandungi bahan-bahan asli anggur muskat, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum yang Kaya Resveratrol yang bersifat anti-oksida, melambatkan proses penuaan / anti-penuaan, anti-inflamasi dan anti kanser.



Awet muda, antioksida, antipenuaan, anti aging, Putrajaya, Kuala Lumpur
VIVX TONIK AJAIB

Rahsia Cantik Berseri dan Awet Muda dengan Vivix Shaklee Kaya Resveratrol Antioksida


Inilah rahsianya : antioksida dalam reseveratrol Vivix Shaklee melambatkan kitaran dan kematian sel, melambatkan proses penuaan dan membantu meningkatkan ketahanan antioksidan untuk kulit yang lebih sihat. 

Tindakan Vivix pada Tahap Sel :

1. Mempertahankan sel (cell defense)
Ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

vivix shaklee cell defense


2. Memberi tenaga kepada sel
Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tenaga di dalam sel.

shaklee vivix cell energy

3. Memperbaiki sel
Ramuan Vivix dikaji membantu pembaikan sel tahap selular


shaklee  vivix cell repair


4. Meningkatkan prestasi sel
Ramuan VIvix adalah 100 kali lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE (advanced glycation end product) yang boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.





Ramuan Semulajadi di dalam Vivix Shaklee


1. Anggur Muskat



Anggur muskat yang juga dikenali sebagai anggur nombor satu di Amerika menimbulkan kekecohan di kalangan masyarakat kerana kebaikannya yang boleh membuatkan kulit bertambah muda serta memberi kesihatan berpanjangan.

Anggur muskat dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri antiradang. Ini kerana sebatian phenolik tertumpu pada bahagian biji. Jika dibandingkan anggur lain, ia mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terdapat dalam arak merah yang terbukti berfaedah bagi kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah selain melambatkan proses penuaan.


2. Elderberi



Selain anggur muskat, tumbuh-tumbuhan lain yang baik untuk kesihatan serta agen penuaan ialah elderberi. Ia adalah tumbuhan lasak tanah lembap di sepanjang tepi jalan dan sungai hanya di Eropah dan Amerika Utara.

Elderberi sudah digunakan sekian lama dalam perubatan tradisional bagi mengubati asma, sembelit, artritis dan selesema. Tumbuhan ini adalah antioksidan yang kuat dan melindungi sel daripada kerosakan disebabkan toksin alam sekitar, diet tidak seimbang serta tekanan.


3. Polygonum Cuspidatum



Polygonum cuspidatum sejenis pokok saka terbesar di Asia adalah sumber semula jadi resveratrol sama seperti yang terdapat pada kulit anggur merah dan biji anggur merah. Tumbuhan ini mempunyai banyak faedah kesihatan dan sering terdapat dalam produk antipenuaan. Ini kerana kandungan resveratrolmembantu memperlahankan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah dan mengurangkan lebihan lemak yang tidak diperlukan tubuh.


4.Lobak Ungu




Akhir sekali lobak ungu adalah sumber vitamin A terbaik, mengandungi fitokimia yang mengandungi antioksidan, antibakteria, antiradang penyakit serta mengurangkan risiko penyakit jantung.

Kebaikan dan Manfaat Vivix

Memelihara :
  1. kesihatan jantung
  2. kesihatan otak
  3. kesihatan sistem imun
  4. kesihatan sendi
  5. perlindungan antioksidan
  6. peningkatan tenaga
  7. kesihatan badan yang optima 
Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. 


Whatsapp atau pm saya di 0162057335 untuk order.

shaklee independent distributor
ID 1107555


*** Ibu saya sendiri mengamalkan Vivix..Kulit menjadi tegang, memang xnampak kedut2..kalau ada pon tak berapa nampak..dan uban yang dulunya banyak semakin kurang..










1 comment:

+ e.z + said... [Reply to comment]

wow, macam wajib beli jer nih... tapi eB nih hangat2 taik ayam tau. hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers