Monday, May 19, 2014

Kunjungi Zalora Malaysia sekarang!!



Title: Watch Malaysia - Buy Your Favorite!

Ladies and gentleman, this is the right time to buy your favorite watch Malaysia!!! Sempena Syawal yang kian menjelang, pastinya masing-masing kini sibuk membuat persiapan raya. Selain persalinan baju raya dan kasut raya yang serba baru, sesetengah individu juga cenderung membeli aksesori baru seperti jam tangan, beg tangan dan sebagainya. Haaa ni yang nak cerita nih...Bagi anda yang kini sedang tercari-cari seutas jam tangan yang sesuai tapi masih keliru gaya apakah yang sesuai untuk anda, teruskan membaca entri ini. Disini saya akan berkongsi sedikit informasi mengenai jenis-jenis paparan jam dan beberapa jenis tali jam untuk anda miliki.

Pertama sekali, jom kita kupas jenis-jenis paparan jam tangan. Basically, terdapat 3 jenis paparan jam iaitu – analogue, chronograph & digital. Jom kita lihat bagaimanakah rupa ketiga-tiga paparan jam tangan tersebut;



(Jam tangan analogue, Jam tangan chronograph, Jam tangan digital)



Selain berlainan paparan, temui juga pelbagai seleksi jam tangan yang terdapat dalam beberapa pilihan tali seperti yang berikut;



(Jam tangan bertali kulit, Jam tangan bertali besi & Jam tangan bertali silikon)

Sedikit tips; untuk anda yang menggemari gaya klasik atau vintage, jam tangan bertali kulit merupakan gaya jam tangan pilihan anda. Bagi anda yang ingin kelihatan elegan dan sering berpakaian formal, jam tangan bertali besi adalah pilihan terbaik. Seterusnya, jam tangan bertali silikon pula adalah sesuai untuk anda gayakan dengan padanan pakaian kasual.


Cantik kan semua jam tangan di atas..Kalau nak tengok lebih banyak lagi bolehlah pergi website ZALORA Malaysia. Jam cantik dengan harga yang berpatutan.. Trend online shopping memang sangat popular sekarang..bukan apa menjimatkan masa dan wang serta tenaga..so apa tunggu lagi..jom terjah SEKARANG!!




4 comments:

Unknown said... [Reply to comment]

mendapat tugasan dr nuffnang eh??
tahniah2.. masyuk lah lepas nih yer~

+ e.z + said... [Reply to comment]

WAHHHHH... dah jadi duta ya? tahniah :)

Tie HT said... [Reply to comment]

tak pernah lagi try beli online kat sini :)

nad said... [Reply to comment]

soping free nnt nk join skali la hehe...apapun tahniah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers