Wednesday, September 25, 2013

Auchhh kasih seorang kakak


Assalamualaikum..

                     Ini cerita minggu lepas. Biasalah kalau dah ada anak-anak nih dok nak sembang citer anak jeeeer..hehe..Biasanya saya akan bagi anak mandi seorang seorang..Means bagi adik mandi dulu kemudian baru kakak. Takut tak terkawal. Maklumla adik pun kecil lagi. Tapi last week ntah camana tergerak hati nak bagi diorang mandi sama-sama. Dok pikir takpelah kot sebab adik pun dah kuat, dah boleh duduk diam2 dalam besen.

                             Wahhhh bukan main seronok lagi si kakak dan adik dapat mandi sama-sama. Siap si kakak sabunkan badan adik lagi tu.  Berejam jugalah menunggu diorang mandi. Mandi la sangat! walhah main air jer banyak..aiyooo bil air naik ibu xtau nakkk kalau ayah tanya...hahaha





                           


8 comments:

Nafira usof said... [Reply to comment]

Alaaaaa.. sweetnye 2 badik nih.
Mandi sama2.

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sweetnya kakak mandikan adik

mrs Fiza said... [Reply to comment]

adik muka ibu kakak muka ayah kan.. hehe

mama lieyna said... [Reply to comment]

Anak sulong mmg menunggu je masa tuk mandi sama2 adik...mmg diorg akan happy sgt..boleh bergurausenda... :-)
Anak akak camtu ler..si abang suka benar klu dpt mandi sama2 adik..boleh buat bising..main air lama2 sikit...hee..

Tihara said... [Reply to comment]

comelnya dua beradik bersiram sama2 :)

Tihara said... [Reply to comment]

klik digi

LYAfrina said... [Reply to comment]

Olor.. Sweetnyer kakak

fieda said... [Reply to comment]

olololo..baik kakak ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...